Paslaugų kainos

Daugiau rūpesčio už mažesnę kainą. 7 dienas per savaitę.

Dažniausiai užduodami klausimai

Tiesioginio apmokėjimo su draudimo kortele šiuo metu galimybės nėra, tačiau patirtas išlaidas galite susigražinti pateikdami sąskaitą-faktūrą ir konsultacijos išrašą iš e-sveikatos savo draudimo bendrovei. Prireikus pagalbos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimu žinute ar el. paštu pagalba@uhealth.lt
Sąskaitą-faktūrą į mobilųjį įrenginį galite parsisiųsti po įvykusios konsultacijos. Programėlėje, atsidarykite "Konsultacijos apžvalga" langą ir ieškokite mygtuko "Atsisiųsti sąskaitą".
Šiuo metu atsiskaityti galite per el. bankininkystę (banklink), pasirinkę bet kurį iš šių Lietuvoje veikiančių bankų: Urbo bankas, Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut, Šiaulių bankas, Paysera.
Taip, atšaukti ar pakeisti konsultacijos laiką galite likus ne mažiau nei 20min. iki konsultacijos pradžios. Atšaukus konsultaciją, pinigai į jūsų banko sąskaitą sugrįš per artimiausias 48val.
Parašykite mums į pagalba@uhealth.lt arba palikite žinutę tinklapyje (susirašinėjimo langelis iššoks paspaudus žalią mygtuką puslapio apačioje). Darbo dienomis įprastai atsakome per kelias valandas.

Sveikata - jūsų rankose

Rinkitės, kad jumis pasirūpintų labiau.